loading...
خرید کارت شارژ ایرانسل
chargam بازدید : 34 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (1)

برای خرید شارژ کلیه اپراتورها شما می توانید هم از نمایندگیهای سطح شهر شارژ خرید کنید و هم از وب سایت های خرید شارژ به صورت اینترنتی خرید شارژ خود را انجام دهید.توجه داشته باشید برایخرید شارژ حتما از وب سایت هایی خرید کنید که پشتیبانی داشته باشند و نمایندگی خرید شارژ اپراتور مورد نظر باشند. برای خرید شارژ از وب سایت ها شما باید حتما کارت بانکی و رمز دوم کارت خود را داشته باشید. جهت خرید شارژ به وب سایت وارد شوید  با استفاده از کارت بانکی و رمز دوم شارژ خود را خریداری نمایید. در صورت هر گونه مشکل در روند خرید شارژ با پشتیبانی سایت خرید شارژ تماس بگیرید. شارژ اینترنتی یکی از جدید ترین روش های شارژ سیم کارت است که به تازگی از سوی ایرانسل به مشترکین ارائه شده است.

    برای استفاده از این روش کافیست به سایت اینترنتی خرید شارژبانک های طرف قرار داد خرید کارت شارژ ایرانسل یعنی بانکهای سامان، سینا، سپه، اقتصادنوین، ملت، پارسیان،سرمایه، تجارت، ملی، پاسارگاد و پست بانک مراجعه کنید و سیم کارت خود را از میان گزینه های ۱۰، ۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار ریالی شارژ کنید.

 در این روش، خرید شارژ به صورت اینترنتی انجام می شود؛ به این صورت که مبلغی معادل خرید شارژ انتخابی از حساب بانکی شما که اطلاعات مربوط به آن در زمان انتخاب مبلغ از شما کسر می شود.

chargam بازدید : 12 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)

مشترکین گرامی،


شبکه 
GPRS ایرانسل از روز شنبه ۵ اسفند ٨۵ رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات  اینترنت GPRS برای مشتریان آغاز گردیده است. ایرانسل تنظیمات   اینترنت GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMS) برای مشترکین ارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری# ۶* ۳ *۱۳۰*این اطلاعات را دریافت نمایید.

آیا می دانید با خرید اینترنتی کارت شارژ در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید؟ برای خرید اینترنتی کارت شارژ کافیست به وب سایت های خرید اینترنتی کارت شارژ مراجعه کنید. با خرید اینترنتی کارت شارژ از وب سایت های مجاز فروش کارت شارژ،کارت شارژ خود را به قیمت واقعی خود خریداری نمایید.

chargam بازدید : 15 جمعه 08 شهریور 1392 نظرات (0)

 

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارتهای ایرانسلمی‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۸ و براساس دستورالعمل ارسالی، از محل شارژ سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیماً به بیماران مبتلا به بیماری ام.اس اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین سیم‌کارتهای دائمی منظور شده و از میزان شارژ ایرانسل مشترکین سیم کارت‌های شارژی ایرانسل کسر می‌شود.

مشترکین ایرانسل می توانند برای خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل به وب سایت های فروش اینترنتی کارت شارژ ایرانسل مراجعه و کارت شارژ ایرانسلخود را به صورت اینترنتی و خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. 

chargam بازدید : 11 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

در صورتی که با مراجعه به وب سایت شارژایرانسل و کلیک بر گزینه «شارژایرانسل » و سپس انتخاب شارژ شگفت انگیز، نسبت به دریافت این نوع شارژ اقدام نمایید20 درصد شارژایرانسل شگفت انگیز دریافت خواهید کرد. شما همچنین می‌توانید از کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب برای دریافت شارژایرانسل از طریق وب سایتشارژایرانسل استفاده کنید. در این روش، بعد از انتخاب نوع شارژ و بانک مورد نظر، به درگاه پرداخت هدایت شده و در این مرحله شماره ۱۶ رقمی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز عبور اینترنتی بانکی و نیز شماره ۳ رقمی پشت کارت شتاب را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهید. شارژایرانسل را به قیمت واقعی بخرید.

chargam بازدید : 11 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

مشترکین گرامی ایرانسل،


شبکه 
GPRS ایرانسل از روز شنبه ۵ اسفند ٨۵ رسما افتتاح شده است و ارسال تنظیمات    ایرانسل GPRS برای مشتریان ایرانسل آغاز گردیده است. ایرانسلتنظیمات GPRS را از طریق پیام کوتاه (SMSایرانسل برای مشترکین ایرانسلارسـال می نماید. درصورتیکه پیام کوتاه حاوی تنظیمات را از ایرانسل دریافت و یا ذخیره نکرده اید، می توانید با شماره گیری# ۶* ۳ *۱۳۰*این اطلاعات را از ایرانسلدریافت نمایید. 
توجه:

 

پس از دریافت پیام کوتاه حاوی تنظیمات، آنرا باز و در گوشی ذخیره (save) نمایید تا تنظیمات GPRS ایرانسل به گوشی منتقل شود. برای استفاده از اینترنت همراهایرانسل باید شارژ ایرانسل داشته باشید با خرید شارژ ایرانسل می توانید از صدها مزایای دیگر شرکت ایرانسل بهره ببرید.

chargam بازدید : 14 سه شنبه 29 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش روابط عمومی ایرانسل؛ در این مرکز علاوه بر ارائه خدماتی از جمله فروش و ثبت نام انواع سیم کارت‌های ایرانسل، تعویض سیم کارت ایرانسل ، پیگیری دریافت سیم‌کارت ایرانسل هدیه، فروش انواع کارت شارژ ایرانسل ، پیگیری مشکلات خرید کارت شارژ ایرانسل اینترنتی، فروش و فعال سازی اینترنت وایمکسایرانسل، صدورریزمکالمات ایرانسل برای مشترکین سیمکارت ایرانسل اعتباری، خدمات رومینگ ایرانسل ، تنظیمات ایرانسل  GPRS و  ایرانسل MMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل نیز به متقاضیان ارائه می‌شود. از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه ایرانسل و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی “ایرانسل من”، حساب کاربری ایرانسل خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض،شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بسته‌های افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است. برای خرید کارت شارژ ایرانسل  از نمایندگی هایخرید کارت شارژ ایرانسل خریداری کنید

chargam بازدید : 16 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

 

کلیه مشترکین سیم کارت می‌توانند جهت طرح شکایت مزاحمت تلفنی و یا شکایت از پیامک‌های کلاهبرداری از روش‌های زیر اقدام نمایند:

 ۱. در صورتی که سیم‌کارت مشترک و سیم‌کارت ی که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبرداری ارسال شده است هر دو متعلق به ایرانسل باشند، مشترک می‌تواند حسب مورد پس از تکمیل اصل فرم مربوط به مزاحمت تلفنی و یا فرم مربوط به پیامک کلاهبرداری که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی سیم کارت ایرانسل در سراسر کشور مراجعه نماید.

 ۲. در صورتی که سیم‌کارت مشترک متعلق به ایرانسل باشد اما شماره‌ای که از طریق آن ایجاد مزاحمت شده و یا پیامک کلاهبردای ارسال شده است اعم از (شماره تلفن همراه و یا تلفن ثابت) متعلق به ایرانسل نباشد، مانند مورد اول، ضرورت دارد تا مشترک پس از تکمیل اصل فرم مربوط که امضاء و اثر انگشت خود را بر آن ثبت نموده است، به یکی از نمایندگان حقوقی سیم کارت ایرانسل در سراسر کشور مراجعه نماید. مشترکین محترم سیم کارت ایرانسل جهت خرید کارت شارژبه نمایندگی های سیم کارت ایرانسل در سرتاسر کشور و وب سایت های فروشکارت شارژ مراجعه کرده و با خرید کارت شارژ به میزان کارت شارژ ایرانسل خریداری شده مکالمه نمایند.

chargam بازدید : 17 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

شرکت ایرانسل حامی سومین نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران از

 مشترکین محترم ایرانسل دعوت به عمل می آورد. مکان: تهران : سالن

 شبستان مصلای امام خمینی. زمان: 22 تا 26 مرداد ماه 10 صبح تا 8

 شب. تبریز شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کامپیوتر تبریز .سالن شهریار

 22 لغایت 25 مرداد 92 زمان: 4 بعد ازظهر تا 8 شب. شرکت ایرانسل ارائه

 دهنده انواع کارت شارژهای ایرانسل به صورت شارژی و دائمی می

 باشد. با خرید کارت   شارژهای ایرانسل می توانید ازصدها جایزه و طرح

ایرانسل بهره مند شوید. شرکت ایرانسل با ارائه انواع سیم کارت های

شارژی خود مشترکین خود را قادر ساخته است تا هزینه مکالمات خود را

 مدیریت کنند. خریدکارت شارژ از کلیه نمایندگیهای مجاز و وب سایت های

 مجاز فروش کارت شارژ امکان پذیر است. برای استفاده از کارت شارژ از

 دستور روی کارت استفاده نمایید.

chargam بازدید : 25 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

سیم کارت اعتباری ایرانسل نوعی سیم کارت است که به صورت

شارژی و اعتباری کار می کند. بدین صورت که کارت شارژی خریداری 

می کنید و به میزان همان شارژ می توانید مکالمه کنید. مزایای این روش 

این است که شما با خریدکارت شارژ ایرانسل می توانید هزینه های 

خود را مدیریت کنید. همچنین شما با خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت 

اینترنتی از وب سایت ها می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی نمایید

و از پرداخت هزینه های اضافی معاف گردید. همچنین با خریدکارت شارژ 

ایرانسلمی توانید از طرح ها و مزایای دیگر سیم کارت های ایرانسل بهره ببرید.

chargam بازدید : 14 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سیم کارت های طرح پیش پرداخت بطور پیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل داپس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سیم کارت های طرح پیش پرداخت بطور پیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!

کارت شارژ با اعتبار زمانی نامحدود:

کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب شماست.

ام تی ان ایرانسل «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم استئمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید! کارت شارژ با اعتبار زمانی نامحدود: کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب شماست. ام تی ان ایرانسل «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم است

chargam بازدید : 47 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شما مشترکین ایرانسل می توانید با پرداخت تنها ۲,۰۰۰ ریال و از طریق کد دستوری#3*6*3*555* طرح مهتاب ایرانسلرا فعال کرده و از مزایای ویژه این طرح برخوردار شوید:

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

%۱۴ تخفیف در مکالمه های داخل شبکه از ساعت ۹ شب تا ۸ صبح

%۲۱ تخفیف در مکالمه با خطوط تلفن ثابت در تمام ساعات

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

توجه:

 

·         هزینه تماس های ایرانسلی در خارج از بازه زمانی مذکور ۶۶۹ ریال است. 

·         هزینه تماس با سایر اپراتورهای تلفن همراه در خارج از بازه زمانی مذکور ۹۲۹ ریال است. 

·         مهلت استفاده از مزایای طرح مهتاب ایرانسل ۳۰ روز است.

·         به یاد داشته باشید که مشترکین ایرانسلی برای برقراری تماس با سایرایرانسلی ها در هر جای ایران، هیچگونه هزینه جابجایی پرداخت نمی کنند و در هر جا که باشند تحت پوشش تعرفه یکسان خواهند بود.

 


منبع: irancell.ir

 

 

chargam بازدید : 9 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

 

با بهره‌گیری از این سرویس، اگر به هر دلیل از خط ایرانسل خود برای مدتی استفاده نکنید، شماره شما همچنان در مالکیت‌تان باقی می‌ماند.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 


با توجه به اینکه طبق ضوابط شرکت ایرانسل، کلیه سیم کارت های اعتباری که به مدت ۳ ماه متوالی مورد استفاده قرار نگیرند به حال تعلیق دائم درآمده و به مالکیت این شرکت بازگردانده می‌شود (تعلیق مذکور شامل شماره سیم کارت می‌باشد)، ایرانسل به شما امکان داده است تا در صورت نیاز، با استفاده از این سرویس، همچنان امکان حفظ شماره خود را در شرایط مذکور داشته باشید. بدین ترتیب، در صورتی که به هر دلیل قرار است برای مدتی بیش از ۳ ماه، از خطایرانسل خود استفاده نکنید و تمایل دارید شماره مورد نظرتان همچنان در مالکیت شما باقی بماند، می‌توانید کد دستوری *160*1# را از خط خود شماره گیری کنید. پس از شماره گیری این کد دستوری، مبلغی معادل ۱۲۰,۰۰۰ریال به عنوان هزینه اشتراک از اعتبار شما کسر می شود و بدین ترتیب این شماره به مدت یک سال برای شما حفظ خواهد شد.

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

منبع:irancell.ir

chargam بازدید : 11 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

ایرانسل با راه اندازی سرویس به نام "اطلاع از هزینه تماسشما را قادر ساخته است  تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود،  مطلع شوید و  رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.

  نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس":

 

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰  بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود.

شما می توانید برای خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به سطح شهر به سایت www.card-charge.com   سایتخریدکارت شارژ ایرانسل مراجعه نموده و کارت شارژ ایرانسل خود را تهیه کنید. همچنین با خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و از سایت خریدکارت شارژ ایرانسل www.card-charge.com در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و از پرداخت هزینه اضافی برایخریدکارت شارژ ایرانسل معاف گردید.


منبع: http://www.card-charge.com 

chargam بازدید : 33 سه شنبه 01 مرداد 1392 نظرات (0)

 

طرح های تعرفه رنگی قرمز، آبی، طلایی و طلایی دو ستاره در جشنواره تابستان ۹۲ ایرانسل نیز ارائه خواهند شد. در این جشنواره، مشترکین ایرانسل می‌توانند بنا به نیاز خود، این طرح‌ها را همان‌طور که در جداول زیر مشاهده می‌نمایید به صورت هفتگی و یا ماهانه فعال کنند. هریک از طرح‌های تعرفه رنگی، علاوه بر کاهش نرخ مکالمه و پیامک، شامل بهای تخفیفی برای سرویس GPRS نیز می‌باشد. مشترکین ایرانسل می‌توانند با در نظر گرفتن میزان و نوع مصرف خود، مناسب‌ترین طرح را در دوره‌های هفتگی و ماهانه انتخاب نموده و هزینه تلفن همراهشان را تا حد چشمگیری کاهش دهند.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

توجه: طرح «هفتگی» تنها مختص مشترکین اعتباری بوده و مشترکین دائمی می توانند این طرح ها را به صورت «ماهانه» روی خط خود فعال کنند.

 خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

در جداول فوق، مبالغ تماس بر حسب ریال/دقیقه، مبالغ پیامک و پیام چند رسانه ای بر حسب ریال/پیام و هزینه GPRS بر حسب ریال/کیلوبایت تعیین شده است.


توجه: برای اطلاع از نحوه انتخاب طرح دلخواه‌تان می‌توانید یک پیامک بدون متن از خط ایرانسل خود به ۲۱۴۰ بفرستید تا دستورالعمل انتخاب طرح‌های تعرفه تشویقی برایتان ارسال شود.

 

 

مثال: برای فعال‌سازی طرح تعرفه هفتگی طلایی برای سیم کارتهای اعتباری می توانید کد دستوری #3*1*3*555*  را از گوشی خود شماره‌گیری نموده و یا با ٧٠٠ تماس گرفته و طبق دستورالعمل، ابتدا ٧، سپس ۵، بعد ٢، پس از آن ١ و در آخر برای تایید ١ را وارد کنید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

شما می توانید همزمان با استفاده از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل، از بسته های افزایشی محصولات گوناگون ایرانسل به همراه تمامی تخفیف های موجود در آنها بهره مند شوید.

 


۱- شرایط عمومی:


١- ١ همانند تمامی تعرفه های مخابراتی، تعرفه های فوق نیز بدون در نظر گرفتن ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.

 ۲-  شرایط مربوط به سیم کارت های اعتباری:


٢- ١ مدت این تعرفه های تشویقی برای مشترکین اعتباری (از زمان فعال شدن) برای اشتراک هفتگی، ٧ روز و برای اشتراک ماهانه، ٣٠ روز می باشد. برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان #1*8*7*140*
 را از خط خود شماره گیری نمایید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل


٢- ٢ مشترکین اعتباری، پس از پایان مدت زمان طرح تعرفه تشویقی انتخابی (هفتگی، ماهانه) به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند و یک پیامک مبنی بر بازگشت به طرح تعرفه قبلی خود دریافت خواهند کرد.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل


٢- ٣ در صورت انتخاب هر یک از طرح‌های تعرفه تشویقی، مشترکین اعتباری نمی توانند پیش از پایان دوره مربوط مبادرت به تغییر تعرفه نمایند، اما قادر خواهند بود طرح تعرفه موجود را مجدداً تمدید کنند. 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

٢-۴هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین اعتباری، از اعتبار مکالمه آنها کسر می شود. لازم به ذکر است، مشترکین به هنگام انتخاب طرح مورد نظر باید اعتبار مکالمه کافی در حساب خود داشته باشند.


۵-۲ طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید، فعال می شود.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل 


۳- شرایط مربوط به سیم کارت های دائمی:


۱-۳جهت تغییر طرح تعرفه، مشترکین می توانند به روش‌های ذکر شده در بخش مربوط به نحوه تغییر طرح تعرفه در وب سایت و بروشورهایایرانسل مراجعه نمایند. برای بازگشت به طرح پایه ثانیه ای #1*7*130*
 و برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حساب خود#2*7*130*  را از خط خود شماره گیری نمایید.


۲-۳طرح های تعرفه تشویقی مربوط به سیم کارت دائمی، از زمانی که فعال شوند تا پایان شهریور ۹۲ فعال میمانند. درصورتی که مشترک مایل به بازگشت به طرح تعرفه قبلی باشد، می تواند در هر زمان به سادگی از طریق روش های ذکر شده در بروشورهای ایرانسل، طرح تعرفه خود را تغییر دهد.


۳-۳طرح تعرفه انتخابی ظرف ۲۴ ساعت پس از ارسال درخواست، با دریافت پیامک تایید فعال می شود.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل


۴-۳در صورتی که مشترکین دائمی هر یک از تعرفه های تشویقی را از روز اول ماه فعال کرده باشند، دیگر نیازی به پرداخت اشتراک ماهانه نداشته و تنها باید هزینه فعال سازی طرح انتخابی (هزینه ماهانه طرح تشویقی) را بپردازند.


۵-۳ توجه داشته باشید در صورتی که طرح تشویقی برای بخشی از یک ماه فعال شده باشد، هزینه مشترک به نسبت تعداد روزهایی که هر یک از طرح ها (تعرفه پایه و تعرفه تشویقی) فعال بوده است، محاسبه می شود.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل


۶-۳با انتخاب هر یک از طرح های تعرفه تشویقی، مشترکین دائمی می توانند در هر زمان در صورت تمایل، طرح های تعرفه تشویقی خود را تغییر دهند.


۷-۳  مشترکین دائمی، پس از پایان مدت جشنواره به صورت خودکار به طرح تعرفه پایه ثانیه ای بازگردانده می شوند. 


۸-۳ هزینه ماهانه طرح تشویقی برای مشترکین دائمی در صورت حساب ماهانه آنها منظور‌ ‌می‌شود.


٣-٩ در صورت انتخاب هر یک از طرح های تعرفه طلایی، مشترک باید مبلغی برابر یا بیشتر از هزینه اشتراک دو ماه طرح تشویقی را در حساب خود داشته باشد. در غیر این صورت، درخواست اجرا نخواهد شد. 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

chargam بازدید : 9 شنبه 29 تیر 1392 نظرات (0)

پیام کوتاه فارسی بزنید و تخفیف بگیرید!

 

شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل، از ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ بهای پیام کوتاه خود را کاهش داده است. بر اساس این کاهش بها، مشترکینی که از حروف فارسی برای ارسال پیام کوتاه خود استفاده می کنند، از تعرفه های کاهش یافته زیر بهره مند خواهند شد. بنا بر این طرح، در صورتی که بخش عمده متن هر پیام کوتاه ارسالی از سوی مشترکین حاوی حروف فارسی باشد، هزینه ارسال هر پیام کوتاه برای تمامی سیمکارت های دائمی و اعتباری از  ۱۶۰ ریال به  ۱۰۰ ریال  کاهش می یابد.به یاد داشته باشید که تا پیش از این هزینه ارسال هر پیام کوتاه داخل شبکه و خارج شبکه  ایرانسل معادل ۱۶۰ ریال  بوده است.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

نرخ تفکیکی هزینه هر پیام کوتاه بر اساس حروف متن ارسال شده

 خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 نکتهمشترکینی که از تعرفه های رنگی ایرانسل استفاده می کنند نیز از بهای تخفیفی ویژه هر طرح تعرفه برخوردار می شوند که ارقام این کاهش در زمان مقرر اعلام می شود.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس خواهد گرفت و پیام های کوتاه خود را تنها با عنوان ارسال خواهد نمود.

 خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

chargam بازدید : 13 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

ثـبـت نـام آسـان اسـت!


ایرانسل به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به پرداخت ودیعه یا سپری نمودن دوره انتظار، سیم کارت خریداری کنید. 

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

سیم کارت های ایرانسل، چه دائمی، چه اعتباری و چه پیام رسان، نخستین و تنها سیم کارتـ هـای موجود در کشور هستندکه با ظرفیت ۶۴کیلو بایت عرضه شده و امکان ارائه سرویس های جدید و پیشرفته ای از جمله اینترنت همراه (GPRS)، پـیام چـنـد رسـانـه ای (MMS)، شارژ الکترونیکی (e-Charge) وکنترل حساب اینترنتی (e-Care) را دارا هستند.

 

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

تـوجـه: پیش از تکمیل ثبت نام و وارد شدن مشخصات مالک سیم کارت خریداری شده در سیستم ایرانسل، برقراری تماس از سیم کارت های دائمی، اعتباری و پیام رسان ایرانسل امکان پذیر نیست. حتما کپی مدرک شناسایی معتبر مشترک که شماره ایرانسل وی بر روی آن درج شده است، باید توسط ایرانسل دریافت گردد. شما می بایست یک نسخه از تصویر این مدرک شناسایی را در هنگام ثبت نام به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل


در این مرحله سیم کارت خریداری شده «یکطرفه» بوده و فقط امکان پاسخ به تماس های دریافتی از آنها وجود دارد.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

بـه یاد داشـتـه بـاشید...

• خط ایرانسل شما تنها در صورتی فعال می شود که اطلاعات شما در سیستمایرانسل ثبت شده و مدارکتان از طریق فروشندگان مجاز ایرانسل یا پست بهایرانسل ارسال شده باشد.

• دریافت فرم ثبت نام، ارسال مدرک شناسایی، تکمیل ثبت نام و فعالسازی سیمکارت رایگـان است.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

.

شما می توانید با کارت ملی خود و یک برگ کپی از آن به یکی از فروشندگان مجازایرانسل مراجعه کنید، فرم مربوطه را دریافت نموده و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه کنید: 
خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده بگیرید. 
۲. فرم را به طورکامل پرکنید.
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل تحویل دهید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 


همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در 
اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل


چند نـکتـه مـهـم:

 

0.  دریافت و ارسال فرم ثبت نام رایگـان است.
۲. امضای فرم، به منزله اعلام موافقت شما برای فعال سازی سرویس پیام چند رسانه ای برای خط شماست.
۳. اتباع خارجی می بایست به جای کارت ملی، گذرنامه خود را ارائه کنند.
۴. درصورتیکه فرم ثبت نام وکپی مدارک شما به ایرانسل ارسال نشود، درخواست شما در سیستم ثبت نخواهد شد؛ لذا خواهشمند است نسبت به ارسال مدارک خود به ایرانسل اطمینان حاصل فرمایید.
۵. در صورتیکه کپی کارت ملی در مدت ۳۰ روز پس از انجام ثبت نام برای ایرانسل ارسال نشود، سیم کارت خریداری شده مجدداً «یکطرفه» خواهد شد.
۶. در هنگام ثبت نام از قرار گرفتن برچسب «سند شناسنامه» بر روی کپی کارتملی خود اطمینان حاصل نمایید.


نـکتـه: توصیه می کنیم برای ثبت نام و اتصال هر چه سریعتر به شبکه، به یک فروشنده مجاز ایرانسل مراجعه فرمایید. به هنگام ثبت نام همراه داشتن اصل کارتملی (و یا گذرنامه برای اتباع خارجی) و یک برگ کپی از آنها الزامی است. لطفاً از همخوانی و مطابقت مدرک ارائه شده با اطلاعات موجود در فرم ثبت نام اطمینان حاصل فرمایید. مدرک مورد نیاز را به هنگام ثبت نام، به فروشنده مجاز ایرانسل ارائه دهید. 

بــرای اطــلاع از وضعــیت ثــبت نام خــود کافـیست کد #۵*۱۳۰* را از ســیم کارتدائمــی و یا کد #۵*۱۴۰* را از سیم کارت اعتباری خود شماره‌گیری نمایید.

منبع: irancell.ir

chargam بازدید : 11 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

از هزینه تماس های خود مطلع شوید! )ویژه مشترکین اعتباری(


ایرانسل با راه اندازی سرویس به نام "اطلاع از هزینه تماسشما را قادر ساخته است  تا از میزان دقیق هزینه آخرین مکالمه از طریق ارسال یک پیام که از ایرانسل به شماره سیم کارت شما و پس از هربار برقراری تماس از سوی شما ارسال می شود،  مطلع شوید و  رقم باقیمانده از اعتبارتان را نیز مشاهده کنید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

تا پیش از این شما برای اطلاع از میزان اعتبار موجود در سیم کارتخود می بایست از دو روش ارسال کد دستوری و یا تلفن گویا استفاده می کردید، اما از این پس ایرانسل خود میزان هزینه آخرین تماس و باقیمانده حساب را برایتان ارسال می کند!

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

  
 
نحوه فعالسازی و یا غیر فعالسازی سرویس "اطلاع از هزینه تماس":

 

*برای فعالسازی این سرویس جدید کافیست تا یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۳۹۴۰  بفرستید تا پس از آن، تمامی اطلاعات مربوط به هزینه های خود بعد از پایان هر تماس برایتان ارسال شود.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 


*
همچنین در صورت عدم تمایل به استفاده از این سرویس، با ارسال یک پیام کوتاه بدون متن به ۳۹۴۱ سرویس "اطلاع از هزینه تماس"را غیر فعال کنید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

برای فعال سازی و غیر فعال سازی سرویس اطلاع از هزینه تماس خود، علاوه بر ارسال پیامک می توانید از طریق کدهای دستوری زیر اقدام نمایید:

 

فعال سازی

 1#*5*2*3*140*

غیر فعال سازی

 2#*5*2*3*140*

توجهاستفاده از سرویس "اطلاع از هزینه تماسرایگان است و بابت فعالسازی و یا غیر فعالسازی آن نیز هزینه ای از اعتبار شما کسر نمی شود.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

 

منبع: irancell.ir

chargam بازدید : 26 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

مکالمه رایگان با طرح قرمز تک ستاره

تابستان امسال، از مکالمه رایگان ایرانسلی لذت ببرید! تمامی شما مشترکین اعتباری ایرانسل می توانید با تنها ۵,۰۰۰ ریال این طرح را فعال نموده و از ۶ ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه (از ساعت ۱ تا ۷ بامداد) بهره مند شوید و علاوه بر آن، در خارج از بازه زمانی مذکور نیز طبق تعرفه ساعات اوج مصرف طرح قرمز ایرانسل، از تخفیف در مکالمه های خود برخوردار گردید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

برای فعال سازی این طرح کافیست کد دستوری #1*6*3*555*را از سیم کارت خود شماره گیری نمایید. در این مرحله، یک پیامک تایید برای شما ارسال می شود که پس از دریافت آن، می توانید به مدت ۱ روز از طرح قرمز تک ستاره ایرانسل استفاده کنید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

توجه: 

• برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان کد دستوری #1*8*7*140*را از خط اعتباری خود شماره گیری کنید.

• فعال سازی این طرح تعرفه تشویقی، تنها در طول جشنواره تابستان امکان پذیر است.

• هزینه طرح تشویقی از اعتبار مشترکین کسر می شود. بدین ترتیب ضروری است به هنگام انتخاب طرح مورد نظر، از وجود اعتبار کافی در حساب خود اطمینان حاصل کنید.

• در صورت فعال سازی هر یک از طرح های تشویقی تابستان ۹۲، تا پایان اعتبار طرح مربوط امکان خرید طرح دیگری وجود نخواهد داشت.

• برای اطلاع از جزئیات طرح قرمز ایرانسل، به جدول تعرفه های رنگی مراجعه فرمایید.

 

منبع: irancell.ir

chargam بازدید : 14 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل در تمام مناطق تحت پوشش شبکه، شما را در دسترس نگاه می دارد تا بتوانید با خانواده، دوستان و همکاران خود همیشه در ارتباط باشید.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

شما می توانید بدون پرداخت هزینه اشتراک ماهانه و دریافت صورتحساب تماسهای خود را برقرار نمایید. اگر مستقل بودن برایتان مهم است، با استفاده از طرح «پیش پرداخت» ام تی ان ایرانسل آن را حفظ نمایید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

کاربرد این طرح 


طرح «پیش پرداخت» شما را قادر می سازد تا هزینه های تلفن همراهتان را همواره کنترل نمایید. به این ترتیب که «اعتبار مکالمه» مورد نیازتان را از پیش نقداً خریداری کرده و پس از آن به برقراری تماس اقدام می نمایید. بنابراین هیچگاه صورتحسابی دریافت نخواهید کرد.

 

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

خط پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دارای اعتبار زمانی دائمی بوده و برای اینکه دیگران بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند نیاز به پرداخت هزینه یا شارژ اعتبار ندارید

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

 

نکته مهمشروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 


نحوه شروع


گام اولیک بسته راه اندازی «پیش پرداخت» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت نام و دفترچه راهنماست.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

گام دومشماره تلفن همراهتان را ثبت نام نمایید. ام تی ان ایرانسلطبق قانون موظف است تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید، جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

شما می توانید با در دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

 

0.  یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خدمات دریافت کنید؛ 
۲.  فرم را به طور کامل پر کنید؛

1.  ۳.  فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید.

 

هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.

 خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

گام سوم: تماس بگیرید!


شماره تلفن همراه شما پس از تکمیل مراحل ثبت نام فعال خواهد شد . برای فعال شدن شماره همراهتان باید پیش از در یافت اولین تماس،
*۱۴۱*۱#[YES/OK]   را شماره گیری نمایید.

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

خریدکارت شارژ ایرانسل

 

پس از خریداری کارت شارژ مورد نظرتان به صورت نقد، می توانید « اعتبار مکالمه » خود را تمدید نمایید. این کار بسیار ساده است به این ترتیب شما از قبل هزینه تماسهایتان را پرداخت کرده اید و احتیاجی به پرداخت اشتراک ماهانه خط تلفن ندارید. سیم کارتهای طرح پیش پرداخت بطور پیش فرض روی طرح «پایه ثانیه ای» تنظیم شده اند. ویژگی طرح پیش پرداخت ام تی ان ایرانسل دائمی بودن آن است. شما برای حفظ خط تلفن خود نیازی به خرید شارژ ندارید!

 

کارتهای شارژ با اعتبار زمانی نامحدود:

 

کارت شارژی را انتخاب کنید که مناسب شماست.

ام تی ان ایرانسل «تمدید اعتبار» را به سادگی برای شما امکان پذیر ساخته است. کافیست تا کارت شارژی را انتخاب نمایید که «اعتبار مکالمه» آن مناسب شما باشد. این اعتبار مکالمه محدودیت زمانی نداشته و می توانید تا هر زمان که بخواهید از آن استفاده نمایید. آنچه که نیاز دارید بر روی کارت شارژ برای شما فراهم است:

 

منبع:irancell.ir

chargam بازدید : 17 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

برای اولین بار در ایران با سرویس پیامک صوتی ایرانسل، شما مشترکین اعتباریایرانسل میتوانید با شماره گیری تلفن گویای رایگان ۷۱۹ برای سایر مشترکینایرانسلی و مشترکین سایر اپراتورها تا ۶۰ ثانیه پیامک صوتی ارسال نمایید. پس از ضبط پیام، این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا پیام خود را به یکی از روش‌های زیر ارسال کنید:

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

*    تماس خودکار: سیستم با مشترک مورد نظر شما تماس می گیرد و پیام شما را پخش می کند.

*    برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

*    پیامک: مشترک مورد نظر با دریافت یک پیامک، از اینکه شما برای او پیامک صوتی گذاشته‌اید مطلع شده و می تواند از طریق تماس با سیستم پیام خود را بشنود. مشترکین ایرانسل می توانند برای شنیدن پیام های جدید خود از شماره رایگان ۷۱۹ و برای شنیدن پیام های قدیمی خود از شماره ۷۲۰ (با هزینه معادل نرخ مکالمه درون شبکه) استفاده نمایند. مشترکین غیر ایرانسل نیز می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۲۰۰۰۰۰ پیام های خود را  بشنوند.

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

*    پیام چندرسانه‌ای(MMS)  (مختص مشترکین ایرانسل): پیام ضبط شده به صورت یک فایل صوتی برای مشترک ارسال خواهد شد.

*    برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

*    برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

 

قابلیت های دیگر سرویس:

http://www.irancell.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=45e869e1-f366-4028-9b35-2ff077004221         امکان زمان بندی ارسال یک پیامک صوتی در روز و ساعت مشخص؛ و

*   ارسال یک پیام صوتی برای چند مشترک و یا ارسال پیام صوتی دریافت شده، برای مشترکین دیگر با روش های مختلف شامل پیامک، تماس خودکار و یا پیام چندرسانه‌ای.

*   برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

*   برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

 

توجه:

*   هزینه هر پیامک صوتی برای ارسال به مشترکین ایرانسل ۶۲۰ ریال و برای ارسال به مشترکین غیر ایرانسل ۸۵۲ریال می باشد.

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

*   همه مشترکین اعتباری می توانند برای سایر مشترکین اعتباری و دائمی و نیز مشترکین اپراتورهای دیگر پیام بفرستند. همچنین مشترکین از طریق خطوط سایر اپراتورها و حتی خط تلفن ثابت می توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰۰ از خط ایرانسل خود پیام ارسال نموده و یا پیام های خط ایرانسل خود را بازیابی نمایند.

 

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

*   در روش تماس خودکار، سیستم برای ارسال پیام تا ۴ مرتبه با مشترک مورد نظر تماس می گیرد و چنانچه مشترک پاسخگو نباشد با ارسال یک پیامک او را مطلع می سازد تا از طریق تماس با سیستم پیام خود را بشنود.

 

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

 

 

*   در صورتی قادر به استفاده از این سرویس از طریق پیام چندرسانه ای خواهید بود که پیشتر تنظیمات پیام چندرسانه‌ای (MMS) خود را فعال کرده باشید. (در صورتی که این تنظیمات را دریافت ننموده و یا فعال نکرده‌اید، کد  *130*3*5# را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید).

 

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید

برای خرید كارت شارژ اینترنتی اینجا کلیک کنید


منبع:

 

Irancell.ir

chargam بازدید : 15 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

برای نخستین بار در ایران: تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ایرانسل

 

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

 

با این سرویس جدید که برای نخستین بار در ایران توسط ایرانسل ارائه می شود، دارندگان سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند به سادگی و تنها با وارد نمودن یک کد از خط ایرانسل خود، سیم کارتشان را به دائمی تبدیل کنند.

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید


بنابراین، مشترکینی که مایلند در عوض شارژ سیم کارت به صورت مداوم، هر دو ماه یکبار صورتحساب دریافت کنند، یا از خدمات پیشرفته صورتحساب استفاده کرده و صورتحساب تفکیکی بگیرند، می توانند بدون نیاز به خریداری یک سیم کارت دیگر (با یکی از دو روش زیر) به سادگی سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنند و از تمامی سرویس ها و مزایای آن ازجمله تعرفه های مقرون به صرفه تر، فهرست طلایی و سرویس رومینگ بین المللی بهره مند شوند

 

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

 

نحوه تبدیل سیم کارت: برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به دائمی، طبق دستورالعمل زیر اقدام نمایید

 

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

 
الف- شارژ سیم کارتابتدا بابت تفاوت بهای سیم کارت های دائمی و اعتباری، سیم کارت اعتباری خود را تا میزان یک میلیون ریال شارژکنید. مبلغ مورد نظر با توجه به قیمت های تخفیفی سیم کارت هایایرانسل ارائه گردیده و تا اطلاع ثانوی در خصوص هرگونه تغییر قیمت سیم کارت های ایرانسل معتبر می باشد.

ب- ارسال درخواستپس از اینکه سیم کارت خود را تا مبلغ مذکورشارژ نمودید، با اجرای هر یک از روشهای زیر، می توانید برای تبدیل سیم کارت درخواست بدهید

 


۱شماره گیری کد #۴۷*۱۴۰از خط ایرانسل
و یا 
۲تماس با ۷۰۰ از خط ایرانسل و سپس وارد کردن شماره های ۷ و بعد ۴ طبق دستورالعمل سیستم راهنما

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

 

پس از ارسال درخواست طبق دستورالعمل، یک میلیون ریال بابت مابه التفاوت بهای سیم کارت دائمی و اعتباری، از حساب سیم کارتاعتباری کسر شده و به این ترتیب، نوع حساب شما در سیستمایرانسل، ظرف ۲۴ ساعت از اعتباری به دائمی تبدیل شده و می توانید از آن پس، از سیم کارت خود با ویژگیهای سیم کارت دائمی استفاده کنید.

 

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید


با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، سیستم، مشترکین را به طور خودکار در طرح پایه ثانیه ای سیم کارت دائمی قرار می دهد؛ با این حال، شما می توانید بمجرد تکمیل مراحل تبدیل سیم کارت، هر یک از طرحهای تعرفه تشویقی را که مایل باشید مطابق شرایط ذکر شده در بخش طرح های تعرفه تشویقی، انتخاب نمایید


 
برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

نحوه محاسبه مابه التفاوت سیم کارت دائمی و اعتباری

 

۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال
یک میلیون ریال

 برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید


توجهدرصورتیکه حساب خود را بیش از یک میلیون ریال شارژ کرده باشید، مابقی اعتبار شارژ شده به حساب سیم کارت دائمی شما منتقل می گردد.

 

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

پیش از هر اقدامی ... 
• 
اطمینان حاصل نمایید که ثبت نام سیم کارت اعتباری شما تکمیل شده باشد؛ زیرا در غیر اینصورت، تبدیل نوع سیم کارت امکان پذیر نخواهد بود
• 
توجه داشته باشید که ارائه کد پستی صحیح و تکمیل ثبت نام سیمکارت الزامیست.


برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

برای خریدکارت شارژ ایرانسل اینجا کلیک کنید

پانوشت: خریدکارت شارژ ایرانسل

منبع:

 

Irancell.ir

chargam بازدید : 16 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

۴۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه، هدیه ثبت نام اینترنتی

 

 در صورتی که در جشنواره تابستان امسال، سیم کارت اعتباری خود را از طریق وب سایت ایرانسل ثبت نام و فعال سازی نمایید، از۴۰ پیامک فارسی رایگان داخل شبکه با اولین شارژ برخوردار می شوید. اعتبار پیامکهای فارسی رایگان داخل شبکه ۷ روز است.

 

شما می توانید برای خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به سطح شهر به سایت www.card-charge.com   سایت خریدکارت شارژ ایرانسل مراجعه نموده و کارت شارژ ایرانسل خود را تهیه کنید. همچنین با خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و از سایت خریدکارت شارژ ایرانسل www.card-charge.com در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و از پرداخت هزینه اضافی برای خریدکارت شارژ ایرانسل معاف گردید. همچنین پس از ورود به سایت خریدکارت شارژ ایرانسل و انتخاب گزینه شارژ مستقیم، می توانید خریدکارت شارژ ایرانسل را با هر مبلغی انجام دهید و سیم کارت شما مستقیما از طرف سایت خریدکارت شارژ ایرانسل، شارژ خواهد شد. ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبانی سایت خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت شبانه روز در خدمت شماست.

منبع:

Irancell.ir

 

 

 

chargam بازدید : 24 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

۲۵ درصد شارژ بیشتر در هر بار شارژ

تمامی مشترکینی که در فاصله ۱ تیر تا ۳۱ شهریور ۹۲ سیم کارت اعتباری ایرانسل را خریداری و فعال نمایند، می توانند در ۳۰ روز اول پیوستن به خانواده ایرانسل به ازای هر بار شارژ حداقل ۲۰٫۰۰۰ ریالی، از ۲۵% شارژ رایگان داخل شبکه با اعتبار ۵ روزه بهره‌مند شوند.

 توجه:                                        

http://www.irancell.ir/portal/Picture/ShowPicture.aspx?ID=45e869e1-f366-4028-9b35-2ff077004221     مشترکینی که سیم کارت خود را شارژ شگفت انگیز نموده و یا به صورت خط به خط کارت شارژ ایرانسل دریافت نمایند، از این اعتبار رایگان بهره‌مند نخواهند شد.

*   صرف نظر از تاریخ فعال سازی، تنها تا پایان شهریور ۹۲ امکان استفاده از این ۲۵% اعتبار بیشتر وجود دارد.

   

شما می توانید برای خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و بدون مراجعه به سطح شهر به سایت www.card-charge.com   سایت خریدکارت شارژ ایرانسل مراجعه نموده و کارت شارژ ایرانسل خود را تهیه کنید. همچنین با خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت اینترنتی و از سایت خریدکارت شارژ ایرانسل www.card-charge.com در وقت و هزینه خود صرفه جویی نموده و از پرداخت هزینه اضافی برای خریدکارت شارژ ایرانسل معاف گردید. همچنین پس از ورود به سایت خریدکارت شارژ ایرانسل و انتخاب گزینه شارژ مستقیم، می توانید خریدکارت شارژ ایرانسل را با هر مبلغی انجام دهید و سیم کارت شما مستقیما از طرف سایت خریدکارت شارژ ایرانسل، شارژ خواهد شد. ضمنا در صورت بروز هر گونه مشکل پشتیبانی سایت خریدکارت شارژ ایرانسل به صورت شبانه روز در خدمت شماست.

 

 

منبع: irancell.ir 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 102
  • بازدید کلی : 726